2020. okt 05.

Dobozos kávé, ami 5 percre a múzeumba repít

írta: Mirrorka
Dobozos kávé, ami 5 percre a múzeumba repít

120339313_10224270114485169_3606806310966774676_o.jpg

Nem gondoltam, hogy a Borszerdát bármi is überelheti, úgy értem az egyik kedvenc italom kombinálva a művészettel, mi is lehetne ennél jobb? Hát A kedvenc italom kombinálva a művészettel: A Galéria és a Szépmű együttműködésével a Mizo piacra dobott egy Art Caffee kollekciót. Vagyis a jól ismert dobozos kávéikat idén ősszel csodás műalkotásokba csomagolva vihetjük magunkkal. 

Az Art Coffe célja, hogy a művészet élményét bárki, bárhova magával vihesse, és felkeltsék fogyasztók érdeklődését a művészet iránt. 

Nos nálam ennek kb. az ellenkezője történik. Az érdeklődésemet nem kell felkelteni, és általában nem megyek sehova (a játszótéren kívül). Viszont olyan sokat dob a délutáni kávézásomon. Amikor a gyerekek lefektetése után végre lerogyhatok a kedvenc fotelembe az erkélyen, és a gyenge őszi napsütésben felbontom a jól megérdemelt ebéd utáni kávémat, a szép csomagolásoknak köszönhetően úgy érzem, én is kicsit ott vagyok a múzeumban. Hiszen két kicsi mellett a korábbi szokásaimhoz képest jóval kevesebb időm jut a művészet élvezetére. Az Art Coffee-kkal pedig ha más nem is, legalább ez a napi 5 perc művészet élményem megvan. 

Közben ovasgatom a Art Coffee Kávékódexét (KATT és töltsd le a Mizo oldaláról!), amiben benne van az összes kávétípus, az összes festmény leírása, illetve természetesen kávé és művészettörténeti érdekességek is.

kodex-image.png

 

Különben kénytelen leszek erőt venni magamon, és magammal vinni a kávét, ugyanis nyereményjkátékot is hírdetnek, és annyira jó lenne nyerni valami MúzuemShopos cuccot.

"Készíts fotót bármilyen műalkotással, köztéri szoborral vagy épülettel, melyen szerepel egy Mizo Art Coffee is. Az elkészült képet kommentben küldd el a Mizo nyereményjáték posztja alá, vagy oszd meg nyilvános profillal és #mizoartcoffee hashtaggel Instagramon vagy Facebookon."

mizo1.jpg

Mikor megtudtam, hogy ez létezik, a férjemet kértem meg, hogy nagybevásárláskor vegyen nekem egyet. Erre hazaállított 12 különbözővel, és csak azért ennyivel, mert zárás előtt 10 perccel ennyit tudott összeválogatni. #legjobbférj

Szóval jó lenne összegyűjteni mind a harmincat, csak ezzel megint bajban vagyok. Semmi ötletem, hogy mit lehetne kezdeni a kiürült papírdobozokkal. Mert feldobják persze a szép képek, de annyira azért nem impozánsak, hogy berakjam a vitrinbe, és ennyi ceruzatartóra sincs szükségünk. Szóval bármilyen ötletet szívesen fogadok, addigis bújom a pinterestet, hátha szembe jön valami nagyon művészi diy ötlet.

UPDATE:

Nyertem!

Valószínűleg a címképpel már az első héten megnyertem az egyik napi ajándékot: Egy Csellózó nő vagy egy Léghajó vászontáskát. Majd kiderül, melyiket. Elvileg 90 napon belül küldik, úgyhogy szülinapi meglepetésnek pont jó lesz januárban.

 nevtelen.png

UPDATE II:

A Csellózó nő táskát kaptam végül, és nem is kellett rá hónapokat várni:

123289600_403620807320513_5295772756866061437_n.jpg

Szólj hozzá

kávé mizo szépmű mng mizoartcoffee art áru